Miért nem kapta meg a címzett az Innonest-ből küldött e-mailt?
Ha az e-mail szerepel az adott dokumentum „Elküldött üzenetei” között, azaz megjelenik a "boríték piktogram ✉️ "megjelenik, az azt jelenti, hogy az Innonest sikeresen elküldte az e-mailt. Ha a címzett mégsem találja, annak több oka is lehet:
✅ A feladó neve túl hosszú vagy speciális karaktereket tartalmaz
Az e-mail feladójaként a vállalkozásod neve jelenik meg. Ha ez túl hosszú vagy különleges karaktereket tartalmaz (pl. vesszők, ékezetek), előfordulhat, hogy a címzett rendszere nem fogadja.
Megoldás: A Beállítások - Programbeállítások - “E-mail beállítások” menüpont alatt megadhatsz egy egyszerűbb feladónevet.
✅ Elírás az e-mail címben
Ellenőrizd, hogy a címzett e-mail címe helyesen lett-e megadva! Gyakori elírások például:
❌ @citromail.com helyett @citromail.hu
✅ Bizonyos e-mail szolgáltatók problémásak
Tapasztalataink szerint freemail.hu és citromail.hu címekre nem mindig érkeznek meg az üzenetek, ezért ezek használatát nem ajánljuk.
✅ Túl sok vagy túl nagy csatolmány
Ha az e-mailhez több fájlt csatoltál, vagy a mellékletek mérete túl nagy, előfordulhat, hogy a címzett postafiókja nem tudja fogadni az üzenetet.
✅ A címzett postafiókja megtelt
Ha a címzett tárhelye betelt, az új e-mailek (beleértve a tiédet is) nem érkeznek meg. Érdemes megkérni, hogy ellenőrizze a tárhelyét.
✅ Az e-mail a Spam mappába került
Javasoljuk, hogy a címzett nézze meg a Spam/Levélszemét mappát is.
✅ A címzett e-mail fiókjának beállításaival van gond (DKIM)
Bizonyos esetekben a fogadó e-mail szerver beállításai miatt nem érkezik meg az üzenet. Ezt a címzett ellenőrizheti ezen az oldalon: https://mxtoolbox.com/
❔Miért nem látom, hogy elolvasta-e a címzett az e-mailt?
Ha az e-mail megérkezett, de nincs visszajelzés arról, hogy elolvasták, annak az lehet az oka, hogy a címzett e-mail rendszere nem engedélyezi a képek vagy beágyazott tartalmak megjelenítését.
❗ Ez nem azt jelenti, hogy nem kapta meg az e-mailt, csak azt, hogy a rendszerünk nem tudja követni a megnyitást. Ezzel kapcsolatban sajnos nem tudunk beavatkozni.
Ha további kérdésed van, jelezd nekünk! 😊